Gå videre til innhold
M_1080x600-9788245033762_Forbrukersosiologi.jpg

Bilde -

M_1080x600-9788245033762_Forbrukersosiologi.jpg

go to media item
Lisens:
Bruk i media
Innholdet kan lastes ned, bli brukt og delt i ulike medier av for eksempel journalister, bloggere, spaltister, kommentatorer etc., med den hensikt å formidle, fortelle og kommentere dine pressemeldinger, oppslag eller informasjon, forutsatt at innholdet er uendret og brukt i sin helhet. Opphaver skal navngis i den grad og på den måten god skikk tilsier (dette betyr f.eks. at fotografer nesten alltid skal navngis).
Filformat:
.jpg
Størrelse:
1080 x 600, 72.4 KB
Last ned

Emner

Kontakter

Ingrid Krøvel-Velle

Ingrid Krøvel-Velle

Pressekontakt Markedskonsulent og pressekontakt Juss. Pressekontakt for alle akademiske utgivelser 97554811
Mona Bruvik

Mona Bruvik

Pressekontakt Markedskonsulent Humaniora og samfunnsfag 99589615
Jens Helleland Ådnanes

Jens Helleland Ådnanes

Pressekontakt Markedskonsulent Sykepleie og psykologi 90745151

Relatert innhold

Ny bok om forbrukersosiologi

Ny bok om forbrukersosiologi

Hvem er forbrukerne i det moderne samfunnet? Er de selvstendige aktører med systematiske egenskaper og ganske gode verdier? Overfladiske og ustabile hedonister? Eller er de heller tomme avspeilinger av markedsføringskrefter og formet av offentlige reguleringer og insentiver? Slike grunnproblemer om den moderne forbrukeren går igjennom den nye boka Forbrukersosiologi.
Nestorer i norsk samfunnsvi

Fagbokforlaget

Vi bryr oss om fag og utdanning, og ønsker å gi ut fagbøker og læremidler som dagens elever, studenter, forskere og ulike yrkesgrupper har behov for. Våre forfattere skriver bøker som dekker hele utdanningsløpet fra barnehage til høyere utdanning, samt norsk for minoritetsspråklige og praktikermarked. Fagbokforlaget er en del av Forlagshuset Vigmostad & Bjørke AS.

Fagbokforlaget

Kanalveien 51
5068 Bergen
Norge